INCONSCIÊNCIA E MISÉRIA HUMANA


Nom é a primeira vez que denunciamos a argalhada criminal da falsa pandemia. Temos as provas, baseadas nos próprios dados oficiais. Milhares de médicos e outros profissionais venhem denunciando-a. O Sars-Cov-2 (que, lembremos, ainda nom foi isolado segundo os postulados de Kosch, que som os que se aplicam aos coronavírus) é agora mais um dos muitos coronavírus que ameaçam, como sempre, as persoas idosas doentias. Mas a propaganda continua. Dam-se dados fora de contexto, nom fazendo referência, por exemplo, ao índice de ocupaçom de camas ou à mortalidade normal nesta época do ano. É a propaganda do medo, cum intuito claramente criminal, de destruir o mesmo tecido da sociedade, a humanidade das persoas. 

Impom-se o uso da focinheira às crianças, que som tam vulneráveis a esse tipo de vírus como à queda dos meteoritos. Umha persoa livre da lavagem cerebral decata-se logo do crime que se está a cometer. Está-se a estragar a imunidade natural de quem nom se pode defender, está-se a domear a infância, pra fabricar melhores escravos adultos. 

Sim, está-se a enfraquecer o género humano do futuro, a fazê-lo dependente de vacinas e drogas e medicinas que servem pra enriquecer certas grandes empresas. Está-se a isolar o home da natureza, a fazer dele um mexeriquinhas com medo paranoico a qualquer risco.

Tira-se às persoas o direito a se ganharem a vida, coa cumplicidade de jornalistas, políticos oportunistas e idiotas úteis. Mas os direitos tirados nom serám recobrados, ou só temporariamente, e os confinamentos impostos serám prolongados. A ruína está planificada, hai que ser um idiota pra o nom enxergar.

A gente ainda nom entendeu que os meios de informaçom convencionais nom som mais ca meios de deformaçom, de propaganda e lavagem cerebral. Por isso continuam a ser vítimas inconscientes.

Enquanto isso, quem se livra da lavagem cerebral e denuncia este crime é sistematicamente censurado. Seria de esperar que qualquer reintegracionista, sendo vitima de repressom e censura, ou quando menos marginaçom, tivesse a honradez ou a lucidez de denunciar esta outra censura e repressom. Mas nom é assi, o clássico reintegracionista, como o chamado «madeira de uz», soma-se à miséria. 

Colocam-se-lhe dados oficiais em diante dos olhos, mas ele é incapaz de ler. O mantra de «teoria da conspiraçom» que a propaganda repete pra desqualificar as críticas ao seu crime tem-lhe lavado o cérebro e tirado a capacidade racional autónoma. Ele repete o que lhe dim, coma um papagaio. Nom arrazoa, apenas age segundo o programárom.

É mais um pobre destituido mental, mas nom o sabe. E continuará a bloquear e censurar as críticas, reproduzindo o comportamento daqueles que ele critica ... é mais um caso de miséria e hipocrisia humana.

https://www.madeiradeuz.org/2020/11/03/carvalho-calero-2021-dom-ricardo-nao-e-mais-um-homenageado/

Comments

Popular posts from this blog

GERARDINHO DO COVELO, MAIS DUMHA DÉCADA DE ESTUPIDEZ REINTEGRADA NA REDE

ABUSO DE CRIANÇAS GENERALIZADO

A NEGAÇOM DA REVOLUIÇOM HUMANA, O ADVENTO DA DITADURA TECNOCRÁTICA