UMHA PANDEMIA FABRICADA, OU PROFECIA AUTORREALIZÁVEL

 É possível que algum dia transpareçam à luz pública as provas de que esta suposta pandemia de coronavírus é em realidade umha fabricaçom, do tipo chamado "profecia autorrealizável". Temos já as provas, agora falta que os ruins poderes que estám a agochá-las deixem ver o seu crime. Nom vai ser doado. Veja-se isto:

CRIMINAL MISMANAGEMENT

Muito brevemente: passou-se o mesmo por todos os países do mundo ocidental. O suposto novo vírus era umha mutaçom mais rabeada do que as mutações precedentes; a mortalidade dos anos precedentes (2018 e 2019) tamém fora inferior à média, "perdoando" assi umha importante parte de populaçom idosa, que em condições normais teriam morto vítimas da gripe sazonal. Mas no ano seguinte, 2020, esta populaçom de idosos fracos e doentes haveriam sucumbir perante a nova mutaçom gripal, que com toda probabilidade nom havia de ser tam "benigna" como as duas anteriores. Foi fabricado, o Sars-Cov-2? Mesmo se for umha mutaçom «natural», nom admira que tivesse de ser mais rabeada que as duas anteriores. Era o mais normal, estatísticamente. E coa alta proporçom de idosos fracos e doentes, nom se podia deixar de esperar que fossem levar umha boa malheira, esta tempada gripal de 2020. 


O problema é que houvo umha decisom política — a mesma em (quase) todos os países ocidentais — que tornou o que era umha situaçom potencialmente grave, em termos de excesso de mortalidade, em gravíssima: levar estes idosos de fraca saude dos hospitais e coutá-los nos lares de idosos. Fijo-se isto co pretexto de que havia que fazer lugar nos hospitiais pra umha suposta vaga de doentes mais jovens, pra salvar o sistema de saúde pública. O qual, como sabemos, nom aconteceu.


O que sim aconteceu é que muitos idosos, amoreados nos lares de idosos, sucumbírom, quer porque já estavam mui enfraquecidos, quer porque nom recebérom os cuidados necessários, quer porque fôrom contagiados por outros idosos que traziam com eles do hospital outras doenças contagiosas. Tamém se constatou que o persoal, os empregados de muitos destes centros de cuidado de idosos, nom fôrom trabalhar, por medo a serem contagiados pola insuficiência de equipamento protetivo.


E assi se pecha o círculo vicioso desta profecia autorrealizável chamada Covid19: essas mortes causadas por essa decisom (política) errada (e possivelmente criminosa) servírom pra justificar a existência da pandemia, com todas as medidas que acarreta em termos de pechar os serviços de sanidade à doenças e fraquezas habituais (cancro, cardiovascular, etc), redundando-se em mais mortes ... o qual justifica a existência da pandemia ... e de medidas sempre mais repressoras e estúpidas (focinheiras, confinamento).


É umha das meirande argalhadas criminais na história recente da humanidade. Mas, ele-virá algum dia a sair à luz do dia? Acho-o improvável. Outras argalhadas igualmente criminais ainda som apresentadas como tragédias, por exemplo a Primeira Guerra Mundial. Talvez a chamada «gripe espanhola» tenha sido outro caso, ainda nom pescudei ...


Importa é que, umha vez que se explica isto às persoas, racionalmente, a reaçom delas é sempre de incredulidade. De incredulidade perante os factos e estatísticas que se lhe ponhem diante dos olhos. Porque a gente nom só acredita na propaganda (as notícias dos meios de comunicaçom convencionais), sem saber que ela é propaganda: ela quer acreditar na propaganda. Existem tamém o caso dos idiotas, demasiado burros pra compreederem (por mor da lavagem cerebral sofrida) dos idiotas úteis que tiram algum proveito (jornalistas, docentes, politiquinhos, representantes sindicais) e os psicopatas ou dementes  mentais que estám atrás disto, sendo o psicopata Bill Gates o caso paradigmático. 


Em qualquer caso, isto é só o começo ... da desfeita.

Comments

Popular posts from this blog

GERARDINHO DO COVELO, MAIS DUMHA DÉCADA DE ESTUPIDEZ REINTEGRADA NA REDE

ABUSO DE CRIANÇAS GENERALIZADO

A NEGAÇOM DA REVOLUIÇOM HUMANA, O ADVENTO DA DITADURA TECNOCRÁTICA