O PROGRAMA MUNDIAL DE CONTROLO DA POPULAÇOM

O programa de vacinaçom mundial, mais do que um programa de genocídio, é um programa de controlo da populaçom. A lavagem cerebral das persoas e a enorme máquina de propaganda está a fazer com que sejam as próprias gentes a arregaçarem as mangas e deixarem-se vacinar, ou antes injectar, ca em realidade nom se trata de vacinas, mas de injeições experimentais. E nom se trata, como a idiotice geral acredita, de proteger as persoas, antes ao contrário. O impacto das vacinas na saúde é negativo, porque embora poidam ativar defesas contra um específico vírus, o resultado final é um enfraquecimento geral face ao resto dos vírus. Isto mesmo certos defensores das vacinas o tenhem reconhecido. Por outra banda, os compostos que entram no corpo através destas vacinas — e agora já injeições experimentais e que mexem co ADN — é bastante pernicioso, e ainda nom se sabe até que ponto. Ainda pior, as vacinas contra a gripe estám a criar coronavírus mais e mais «rabeados», é o mesmo processo que se passa cos antibióticos. Quando os coronavírus da gripe e o suposto sars-cov-2 tenhem umha percentagem de morte mui baixa e mesmo umha média de idade dos mortos superior à média geral de idade de morte, é claro que se está a brincar co lume. Mas as gentes nom enxergam isto, a lavagem cerebral e a propaganda tenhem-nos aloulados. 

Lembremos tamém que as grandes companhias farmacéuticas nom tenhem como interesse curar as gentes, mas vender as suas vacinas. É a lógica do mega-capitalismo. A mesma que leva à destruiçom da biodiversidade, dos pequenos agricultores e meios naturais e tradicionais de controlo de pestes, e que por meio de mais e mais produtos químicos está a estimular o crescimento de vírus e outros patógenos. 

Emporisso, nesta carreira à vacinaçom obrigatória, que dará na instauraçom dos passaportes vacinais, hai um objectivo final que começa a ser enxergado: o controlo da populaçom, das suas vidas. Qualquer dissidência cos poderes estabelecidos, qualquer desafio ao status quo, pode ser controlado a partir delas. Mesmo os créditos e os empregos, as viagens, o accesso a lugares públicos, será dependente da nossa carta de vacinaçom, dos nossos datos e trajectória na vida registados nos arquivos controladores dos governos. Sem esquecer que através de toda ilussom de pandemia e a sua vacina salvadora os governos conseguem afogar toda contestaçom. 

E nesta conspiraçom hai colaboracionistas e mais idiotas úteis, como em tudo.

Comments

Popular posts from this blog

GERARDINHO DO COVELO, MAIS DUMHA DÉCADA DE ESTUPIDEZ REINTEGRADA NA REDE

A NEGAÇOM DA REVOLUIÇOM HUMANA, O ADVENTO DA DITADURA TECNOCRÁTICA

ABUSO DE CRIANÇAS GENERALIZADO