PANDEMIA VACINAL

Testemunhos e evidências tanto persoais como documentais apontam a que as persoas vacinadas estám a espalhar o famigerado vírus, e numha variante mais rabeada, possivelmente a chamada «delta». Mas esse sempre foi o objectivo real da vacina, prolongar a «pandemia» (culpando ao passo os nom vacinados) ou mesmo criar umha verdadeira pandemia. 

É ao mesmo tempo muito provável que os vacinados esteam a sofrer um enfraquecimento da sua imunidade natural, que os deixará vulneráveis a outros coronavírus, enquanto os nom vacinados continuarám a contar na sua imunidade natural contra todo tipo de coronavírus, incluído o que causa o Covid19. 

Iniciar umha campanha de vacinaçom no meio da «pandemia» (pandemia no mesmo sentido do que os surtos de gripe que ocorrem todos os anos) foi umha verdadeira aberraçom, como já foi apontado polos doutores Vanden Bossche, Malone, Yeadon ou Bhakdi, e está a causar a predominância e espalhamento das variantes mais agressivas desse vírus. E ao vacinar gentes que poderiam adquirir a imunidade natural ao serem contagiadas, sem que as suas vidas fossem em perigo, está-se a estragar a reserva de imunidade de rebanho da populaçom mundial.

Agora mesmo se quer começar a vacinar as crianças, o qual nom só causará desnecessárais mortes e danos, mas danificará ainda mais a nossa imunidade de rebanho. Mas esse é, repetimos, o verdadeiro objectivo, nom é necessária umha grande inteligência pra o enxergar.


O panorama, devido à inconsciência da populaçom, é portanto muito preto. E quando os vacinados comecem a cair este inverno, os poderes criminosos acharám decerto algumha explicaçom a esse excesso de mortes: se quadra, será um novo vírus, o chamado «Marburg» ...

Comments

Popular posts from this blog

GERARDINHO DO COVELO, MAIS DUMHA DÉCADA DE ESTUPIDEZ REINTEGRADA NA REDE

A NEGAÇOM DA REVOLUIÇOM HUMANA, O ADVENTO DA DITADURA TECNOCRÁTICA

ABUSO DE CRIANÇAS GENERALIZADO